tisdag 2 oktober 2012

Höstblad överallt!

Jag tror flera håller med mig när jag tycker att sommaren gick väldigt fort över  och att det hela tiden var en väntan på att den riktiga sommaren med 30 graders värme skulle komma, men som aldrig kom och plötslig var den slut. Och nu är vi i Oktober!! Bladen börjar ändra färg, om de inte redan har fallit ner på gatan och det behövs underställ när man springer på morgnarna, som blir mörkare och mörkare. Tiden går hiskeligt fort!!

Igår var det dags för sjukgymnastik del II, och liksom tidigare kom de klassiska kommentarerna:
"Oj, här var det stelt"
"Känner du redan?"
"Försök slappna av"

Inget knakande men stretchande i mängder. Fick dessutom för första gången prova på att få ström, vilket jag kände gav minst lika god effekt som när man masserade. Blev faktiskt lite bättre.

Förra veckans löpning blev rejäl, med totalt 11,4 mils löpning med ett och ett halvt kvalitetspass kan man säga. Har inte vågat pressa hamstrings för mycket vilket jag tror varit bra. Mindre fart och mer rörlighet tror jag är det som behövs för den ska fungera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar