torsdag 3 april 2014

Fruktansvärt trött

De senaste tre dagarna har jag varit trött, sådär fruktansvärt trött så de på jobbet har frågat hur jag mått och varför jag ser så trött ut. Det har liksom bränt bakom ögonen efter arbetsdagen och det har tagit emot att göra minsta lilla ansträngning. Jag hade lite småsymtom på att det kunde vara en sjukdom på gång och jag tog det därför lugnt med noll löpning både på tisdagen och onsdagen med vilostunder i sängen när jag kom hem.

Imorse kände jag dock att det fick vara nog och sprang en runda och det gick trots allt rätt bra även om det var lite segt. Funderade på om det kunde vara en blandning av sommartid, många sjuka på jobbet samt mycket jobb men kunde ändå inte riktigt få ihop det. Tror också att det kan finnas fler anledningar, typ pollen, som många verkar ha reagerat på. Jag tar varken mediciner eller liknande mot pollen och har aldrig diagnosticerat mig som allergiker, men på senare år undrar jag om jag inte reagerar över pollen trots allt? Kan vara en effekt.

Hursomhelst blir det kvällslöpning idag med innan ungdomsträningen, förmodligen bara distans. Efter nästa vecka kommer det också bli mycket lugnare på jobbet och då ska jag om formen finns samt tiden skriva lite om löparplanera under våren och sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar