måndag 31 mars 2014

Trött i ben

Efter helgen var jag riktigt trött imorse, så pass trött att jag undrade om jag skulle springa mitt morgonpass eller ligga kvar och läsa istället över en kanna kaffe, men jag lyckades på något sätt att ta mig ut och köra en 9,6 km innan frukost. Men det var segt, ojojoj. Morgonkaffet efteråt var guld värt.

Har funderat en hel del kring tävlingar och vad jag ska köra för olika tävlingar nu framöver. När jag tittade på de olika långloppskalendrarna som ligger uppe så var det hiskeligt tomt på tävlingar i april i Stockholmsområdet såvida man inte är trail eller ultralöpare. Då jag förmodligen är bortrest under påsken försvinner även Enhörna Påsksmäll som ändå är nära Stockholm och ett klassiskt lopp. Så vi får se hur och när nästa tävling blir. Har väl inget störtsug att åka iväg långt för att springa lopp, men dyker en chans upp kanske det blir så.

Ikväll väntar ungdomsträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar