onsdag 1 januari 2014

Nytt år nya möjligheter!

Nyårsfirandet var fantastiskt trevligt med föräldrar och hummer, champagne och skaldjur. Nu är dags att ta tag i ett nytt år med alla olika förändringar det innebär.

Jag har hittills inte skrivit någon årskrönika men kommer publicera en inom några dagar. Även lite tankar om denna säsong med löpningen kommer jag att delge er, men för det mesta kommer året handla om att vara skadefri och kunna tävla och springa mycket och för det har jag en liten plan.

Veckan innan nyår bestod av ganska bra träning även om jag fick en liten reaktion i benen efter min fantastiska vecka vid jul som gav 11 mil med bra kvalitet. Igår var det även Nyårsloppet där jag var anmäld till 10 km men valde att inte springa just på grund av känningarna. Istället fokuserade jag på min träningsgrupp som sprang in fint på 2 km-loppet.

Idag väntar ett eventuellt lugnt pass bara. Återkommer med allt så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar