fredag 17 januari 2014

Arbetsveckan slut

Då var arbetsveckan slut och en helg väntar runt hörnet. Jag har varit ganska trött denna vecka då det varit massor att komma igång med. Inte så jättelånga dagar, utan snarare otroligt intensivt när man väl varit inne i det. 

Fredagmorgonen startade med löpning i -7 grader men jag kände mig hyfsat pigg, förutom en baksida/rumpa som smärtar en del. Dessutom går det både tyngre och lite långsammare i snön, men det är bara att bita i då det är lika för alla. Sen hade jag en lugn morgon innan jobbdagen tog vid.

I helgen har vi besök av svärföräldrarna som ska bo hos oss fre-sön medan jag och fästmön inkvarterar oss hos mina föräldrar. Dock blir det absolut löpning på Bosön imorgon men det kommer förhoppningsvis bli en mer avslappnad än löpningsfokuserad helg, vilket behövs det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar