fredag 10 januari 2014

Helgen startad

Denna vecka verkar fler personer än jag varit lite småslitna i kropp och huvud då både jobb och träning och allt som hör vardagslivet till satts igång i högsta fart. Därför var det skönt att kunna logga ut sig i hyfsad tid från jobbet för att i lugn takt kunna handla inför helgen och dessutom hämta sin nya laddning med kläder som kommit på posten, och det hade blivit betydligt lugnare om inte Posten och Postnordic slarvat bort mitt paket så jag fick åka till tre (!) olika utlämningsställen och fråga själv om de möjligtvis fått in ett paket till mig. Skärpning posten!! Riktigt irriterande och jag var riktigt nära att vara riktigt dryg mot den jag fick prata med i telefon när jag undrade vart fan mitt paket var och fråga vem jag "skulle fakturera för bensinpengar, arbetstid och sveda och värk för att åka runt en timme i eftermiddagsrusning för att leta efter mitt paket som ni slarvat bort?" men som tur var höll jag mig.

Efter mat och lite vila åkte jag och mötte upp brorsan och farsan och såg Hammarby mot Sandviken på Tele2 arena, och även fast det inte var något strålande resultat från mitt lag var det roligt att träffa dessa och det var det viktigaste.

Imorgon väntar hårda itnervaller på Bosön samt en del träning! Endast en lugn mil löpt idag i isande kallt regn på Djurgården klockan 06.00 imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar