lördag 4 januari 2014

Småhängig

Sen i förrgår egentligen har jag känt mig lite småhängig i kroppen. Gårdagens totala 20 km gick ändå ganska bra men jag har ändå lite småhängig känsla i kroppen och i öronen. Därför blev det en improviserad vila idag, vi får se om det blir lite styrketräning på det endast. Jag vill vara 100 % när jag springer och att inte vara det och springa känns endast fel.

Igår var jag även på posten och hämtade upp en skobeställning, Adidas distansskor Boston som jag kört i hela hösten och som jag nu avverkat ett par av. Sitter perfekt på foten för mig. Tidigare har jag varit snål och köpt billigversionen, dvs. den två år gamla modellen som finns i min storlek fortfarande på Startfitness, men nu när de inte fanns längre fanns de inte heller i min storlek på någon annan sko, men som tur var hade wiggle ett par över som jag beställde hem. Konstigt nog hade Adidas inte några skor alls i min storlek vilket jag blev konfunderad över. För att öka motivationen vart det ändå ett par andra skor plus en del träningskläder som kanske kan få motivationen att tippa över när det står och väger mellan "måste jag ut, det regnar ju!" till "man kanske ska prova sina nya grejer?". Inte lätt inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar