måndag 13 januari 2014

Det bästa med måndagar...

Är att det är en vecka till nästa måndag... Var sliten och trött på jobbet idag, även om det rullade på OK, men det gäller ju att ha huvudet med sig hela tiden och har man inte det, då blir det inte bra. Dock var benen slitna efter gårdagen och imorse då jag var ute på en runda som var strax under 10 km och det var kallt, hemskt och jävligt. Dessutom hade jag sovit dåligt och vaknat mitt i natten och blivit hungrig. Efter omständigheterna får jag vara nöjd.

Hade tänkt att springa en till runda ikväll, men då jag var sliten i benen och dessutom ska ut till Bosön imorgon så kände jag att benen definitivt kommer må bättre av lite mer vila varvid det blev det med. Efter träning med adepterna som gick riktigt fint, där de verkligen utvecklats, ligger jag nu och ser på Handbollen och tar det lugnt.

Imorgon väntar morgonpass, jobb och bosön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar