onsdag 28 mars 2012

66 dagar kvar - tröskelpass och nästa lopp

Igår var det lite träning igen med spårvägarna, 30 minuters tröskel samt backe. Var tungt men gick väldigtfort, så pass att både Kent och jag funderade lite kring varför det inte gick fortare på förra loppet. Kanske sprang för fort idag? Annars var passet ett riktigt socialt pass, träffade Ullis undr passet med barnvagn, orienterarjeppe som jag tränat med och tävlat mot vid x antal tillfällen och som är en utmärkt sparringpart er som nyss också var hemkommer från fjällen och därmed jagar efter formen igen. Sist men inte minst träffade jag också Ansreas bergstedt som jag också tävlat både med och mot, och som är skoexpert på Runners store och som också har en rolig blogg att läsa http://upploppsrakan.blogg.se Rekommenderas!!!

I övrigt fick jag ett riktigt bra tips från 4:30 Staffan om nästa lopp, Enhörnas Påsksmäll på annandag påsk vilket även Kent var positiv kring. Har två tunga veckor av träning nu framöver men absolut låter det skoj och just nu känns en start väldigt nära!! Tack för tipset!

Idag var det fotbollskurs på schemat vilket bestod av mitt icke så intresserade ämne kost förutom fotbollsdidaktiken. För att inte tråka ut er mer kring det så drog jag tidigare för att hinna käka innan vi ska samlas och se Barcelona - Milan ikväll. Kul med en svensk i huvudrollen, kommer nog dröja längre innan det sker igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar