tisdag 18 oktober 2011

Tung dag

Det var inte svårt att förstå när jag igår såg att planeringen för idag att det fanns risk för bakslag. Och det började direkt. Saltsjöbanan inte i bruk, en dag försenad på bygget. Buss och en jävla massa byten för att komma i tid, försent till första lektionen, låna böcker, och prata betyg. Sedan dagens höjdpunkt, gratis massage i trettio minuter av GIH:s tränar tvåor som hade examination. Ruggigt skönt. Lunch, snack och erbjudande om löppass med Larsa som jag bangade. Lektion och börjar känna mig trött och hängig. Detta, plus att jag inte pluggat alls till näringsläratentan, behövde plugga fotboll och förbereda morgondagen, samt att hunmöret var lågt gjordes att beslut togs; ingen tenta. Vilket efteråt var jävligt skönt beslut, jag och stavhopparviktor, som blev farsa i torsdags, tar den i Januari istället.

Nu snabbmiddag och skriva lite inför morgondagens fotboll och förbereda idrottpsykologi. imorgon väntar minst lika jobbig dag.

Höjdpunkt två var dock att jag hann springa imorse vilket kändes kalas i benen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar