tisdag 4 oktober 2011

Tung dag

Allt beror självklart på hur man tolkar det, men dagen lär väl inte gå till minnes som någon dag att fira med champagne eller must på, även fast vi ska göra det ikväll. Löpning imorse som var tung, cirka 9 km. Benen inte tokglada efteråt. Saltsjöbaden och sedan dagens jippikajejhändelse: tandläkaren! Och nej, jag hade inte skött mig. Och eftesom jag inte skött mig, och hon delade min tanke om att skit ska skit ha, blev två extra besök inbokade för lagningar och putsning à 1800 spänn. Kul.

Sedan lunch, se landslagets träning på stadion en stund med Sören, freddie, luleannan och orienterarfrida, innan en 12,5 km runda väntade. Snabbt steg men inte pigga ben. Avslutade med sprints i simhallen, tungt tungt tungt. Inget uppsats gjort, lite fotboll gjort, Word krånglade på datorn, och Inge sugen på skola. Amorterade dock av på fikaskulden genom att ha med en påse nybakade kanelbullar.

Saker som är positiva dock:
- kan lägga fokus på träning utan att ha dåligt samvete för d-uppsats. Har fått tid över att spela på.
- bra träningssvar i kroppen.
- fotbollslaget går som tåget
Och kurserna är jävligt roliga nu. Bara att köra på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar