onsdag 12 februari 2014

Massa jobb

Som jag varnade för i söndags var denna vecka fullplanerad med jobb och i måndags var det bara att ge sig in i det. På morgonlöpningen som avverkades när bagaren går upp (nästan) var jag duktigt sliten efter helgen och det fick helt sonika bli en planerad vilodag igår som passade perfekt in i schemat. Efter måndagens sena jobb, och träning med adepterna, blev det att förbereda gårdagen som bestod av en Romme-resa med skolan. Avfärd 07.00 och hemkomst 19.00. Jag kan lätt påstå att jag var trött när jag kom hem. Men imorse när jag sprang kändes det fint, även om jag bara var trött för att ha sovit lite. Hoppas det finns tid för dubbelpass i eftermiddag/kväll, men vi får se.

Tidigare veckor har jag alltid vilat onsdagar då det har blivit sex tuffa dagar i rad med en ganska hård torsdag med dubbelpass där ett pass är med stegrande fart ner mot tröskel, ett pass på fredag, dubbelpass lördag med kvalitet, långpass söndag, ett pass måndag och dubbelpass tisdag med kvalitetspass på Bosön. Vilan på onsdagar blir därför ganska skön, speciellt då Bosön sliter rejält. Eftersom jag missade Bosön igår blir det att köra på idag istället med dubbelpass och dubbla imorgon igen.

Vidare har jag lite andra spännande saker på gång som jag kommer vädra i ett inlägg snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar