torsdag 23 augusti 2012

Nytt jobb, nya tag

Känslan efter midnattsloppet börjar släppa. Fortfarande konfunderad och förvirrad. Eller oklok och konstigt onöjd efter ett evenutellt bra lopp. Framtiden får utvisa.

Nytt jobb ger punschigt huvud. Åkte hiss sammanlagt tre gånger på 1 minut ifår. Ner, kom att jag gjömt matlåda, upp igen. Ner, kom att jag glömt paraply, upp igen. Ner, hann gå en bit, vände och hämtade sista grejen. Grannarna börjar nog undra.

Lugnt på jobbet annars. På måndag börjar det, 275 nya perosner ska börja. ojojojoj...

2 x 10 x 200 meter i tisdags. Sjuklig träninsvärk i höger vad (av politiska skäl).

Om meningarna är kort, motsvarar det koncentrationen i huvudet nu.

Adios.

3 kommentarer:

  1. Shit vilken intervallpass, 40km!! Eller visst var det tvåhundringar ;)

    Midnattsloppet är väl väldigt kuperat, inte konstigt att tiden inte blir som t ex på Hässelby?

    SvaraRadera
  2. Hahaha XD!!!!!! Tack, har edit:at det!

    Du har rätt i att den är kuperad och svårlöpt, det visar inte minst tiderna från toppen på herrsidan där båda två sannerligen är goda för att gö ra milen på låga 29 min. Men det var som om känslan inte stämde med farten vilket förvånade mig, det kändes snabbare helt enkelt. Nästa lopp får avgöra hur formen är!

    SvaraRadera
  3. Du ska inte till Huddinge på onsdag då och springa flacka Hälsoloppet? Jag drar dit, dags att putsa det där milperset nu!

    SvaraRadera