torsdag 15 september 2011

2 dagar kvar - grovputsning av form och KI

Löpning är en bra start på dagen, och de 11,6 kilometrarna svarade kroppen helt ok på. Var trött i mål och det ska bli intressant vad lördagen erbjuder. Dock kom jag på en viktig del till varför jag jämnt mig lite trött vilket kan delvis, förutom en intensiv träningsperiod, förklaras via fenomenet astrologi. Det har varit ganska skarp fullmåne som lyst in i sovrummet vilket jag vet har påverkat mig tidigare. Hursomhelst inget att oroa sig över. Snabbhetsträningen direkt efteråt med teknikkörning och stegringslopp svarade kroppen bra på.

Återigen en traditionsmiss; fikat fick för egen del inställas till förmån för SPSS och Karolinska. Det är lite läckert att sitta där och plugga, man tolfte känner kunskapen i väggarna! Supergott kapselkaffe också, titta superbryggaren!!!








1000 meter simning sen. Om jag blir en bättre löpare? Ytterst tveksamt gällande löpelonomi, men kondition och andning, absolut!!! Jag gillar också belastningen som sker för överkroppen, som jag utan vetenskapliga studier vågar påstå får jobba hårdare än i löpning! Var en riktig haj i bassängen som stressade fram bra tempo också!

Hämtade. Nummerlapp till Topploppet sen, vilket är ett lopp riktat för kvinnor verkar det som. Inte minst på den kvinnliga nummerlappsutdelaren som var otroligt glad över en man som sprang! Eller varöfr inte de rosa påsarna som lapparna låg i?

Damträning och finputsning inför imorgon väntar! Återigen match som bör ge vinst
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar