söndag 10 april 2011

Helg = Vila?

Nja, inte för egen del kanske jag bör tillägga. Efter fredagens sena jobb, väntades tidig morgon för att åka till andra jobbet. och tidigt var det minsann, uppstigning klockan 0500 för att springa lite, hann med en klassisk 9,5 km runda runt det vackra gärdet och tillbaka, och snabb frukost för att sedan komma iväg extra tidigt. hann till och med öppna upp vårt kära statoil före kollegan Murre, vilket belönades med lite kaffe och ballerina i den mörka stängda lokalen...


Kvällen belönades senare med bio med kärestan; på mina namnsdag hade min kära mor belönat mig med två biobiljetter, dock ringmärkta till Hur många lingon finns det i världen?. Faktum är att jag och ovannämnda faktiskt såg Elvis, då samma teater (glada Hudik) spelade på Cirkus i stockholm vilket var fantastiskt, och denna film kommer inte långt ifrån!!! rekommenderas starkt till alla. tårdrypande, rolig och tänkvärd.


Idag då?? Planering inför kommande VFU, kommande Dans och gymnastik, skriva ihop ett Abstract, kolla mail för kontakt med handledare angående andra C-uppsats och springa, gymma, simma... Samt Anmäla till Lopp!!! Danderydsloppet, AIDS-loppet och några till. siktar väl på en hedersam plats, men mest för att komma igång med milen igen. var nere på bra tid i förra bloggen, http://jonas.erikwetter.se/#post56, men nu är det andra bullar som gäller. Dags att öka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar