torsdag 25 juli 2013

Race report

Jag ska för detta lopp sammanfatta det väldigt kort: Det gick åt helvete. Snabblöpt förstasträcka gav snabb öppning (6.25 första 2 km och 17.38 efter 5km på den kuperade banan) men sen sa magen ifrån helt och jag fick stanna många gånger. Och den är inte återställd idag. Har svårt att äta och får gå på toa ofta. Snittfarten på 3.47 är ren ut sagt löjlig då jag t o m var snabbare förra året trots sjukdom och på de intervaller och trösklar jag sprungit har snittfarten var långt snabbare. Ofta brukar man kunna säga att det finns något ljus under gårdagens mörker men jag undrar det. Kanske att öppningen var snabb? Näe, det här loppet glömmer jag helt. Har därför redan hunnit springa en runda på morgonen och simmat.

Nu är det fokus på bana och kortare. Bara att tagga om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar