söndag 6 oktober 2013

Löpning med pingislunga

Sen knäskadan uppkom har jag knappt kunnat köra något, mest beroende på att jag fått ont efter i princip allt men nu med rejäl vila hoppas jag det ska gå bättre. I två dagar har jag sprungit 3 km, och fått pingislunga direkt, men har i alla fall kommit ut och runt även om knät har varit varmt och lite ömt efteråt, eller om det bara är inbillning. Ska börja lugnt i alla fall, och hoppas jag kan komma igång så smått nu.

Igår kväll var det spårägenmys hemma hos Tobbe Lundgren, tillsammans med Henke, Walldén och Olle, med andra ord hela skadeligan i Spårvägen. När jag pratade med Johan var min skada läskigt lik hans, och han väntar på operation... Bara att be till högre makter att det inte är lika allvarligt. Vödigt trevlig kväll dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar