måndag 23 juli 2012

2 dagar kvar - njaaa

Ni får ursäkta, men blogger har krånglat med bloggen och ena datorn har kraschat, så inte mycket att göra.


Hur är läget då?? Sjuk i torsdags, fredags och lördags och vågade inte träna alls. Passa dock på i söndags med två pass över totalt 21,5 km och en distans idag på 9 km. Benen är väl möra och jag tycker inte formen känns bra heller. Sjukdomen ligger där och jävlas med en med snor och skrap i halsen. Men det kunde vara värre... Hursomhelst, imorgon ska jag springa lite för att hålla igång benen, sen väntar en lugn onsdag innan loppet på Onsdag, vilket ska bli sjukt kul eftersom det senaste var Stockholm Marathon som gick sådär och Kungsholmen runt innan det som också gick sådär. Jag försöker tänka lite längre, såsom att detta får vara ett lopp för att komma igång med tävlandet och för att komma upp i tempo igen. Så jag har inga större förhoppnignar. Banan verkar inte speciellt snabb, dock känner jag den helt OK efter flera löpturer däromkring.

Några andra sköningar som ställer upp enligt startlistan är legenden Uhris som i tisdags bestämde sig för att bakfyllan efter Marathon nu får vara slut, liksom kvalitetspassen, och det är dags att tävla sig iform igen. Dansken ska med ställa upp och kommer säkert göra en spännande tävling i spårets tröja. Det ryktas även att den nu Stockholmske och nya Enhörnalöparen, samt mycket trevlige, Andreas Bergstedt ska starta vilket kan bli riktigt kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar