tisdag 27 december 2011

Shortsväder

Jag har en åsikt att jordens ökade temperatur och växthuseffekten inte direkt har med människan att göra. Jag tror vårt leverne har öite påverkan, även om jag självklart tycker att vi måste göra något åt de miljöproblem som finns med förnybara källor och minska utsläppen av växthusgaser. MEN, även om jag inte tror på alla alarmerande rapporter etc så tror jag aldrig att jag kommer uppleva en decemberdag strax innan nyår där jag springer båda mina pass i shorts och det andra i t-shirt! Kanskemänniskan har lite påverkan ändå. Jag ska självklart inte klaga, bättre löpväder är sällsynt, men lite konstigt känns det ändå!

23,5 km löpning, riktigt bra fart, höger hamstrings klagar dock. Ungefär liknande imorgon som laddning inför nyårsloppet. Men fram till dess har jobblivet börjat, jobbar alla dagar fram till nyår nu så det är lina bra att köra på!

För er som missade Peter Forsberg dokumentären igår vill jag rekommendera er att se den. Går igen den 28e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar