söndag 11 december 2011

lite av värde

Man skulle kunna säga att det hänt massa, men det har det väl inte direkt. I alla fall inte som jag väljer att skriva om idag, utan kommer eventuellt ta det senare. De roliga uppdateringarna man kan skriva om är att det än idag ser ut som om det efter nyår är alltmer osäkert kring vad jag ska göra. Eventuella idrottslärarjobb verkar riktigt otillgängliga för egen del och det ser väl inte heller ljusare ut. Hursomhelst har jag kommit in på ett gäng kurser i vår som jag skulle kunna gå om jag vill, alternativt ta ett jobb på statoil. Svårt svårt svårt... Nog för att vuxenlivet väntar, men det är svårt att ta sig ut dit minsann!!! Men som sagt, det löser ju sig alltid på ett eller annat sätt...

D-uppsatsen krånglar mer än vad jag orkar skriva om så istället för att lägga energi på att skriva om allt elände här väljer jag att lägga energi på annat.

Idag, helt enligt schema, väntar långlöpning och det av marathonbanans andra varv med start på Värtavägen 09.30!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar