onsdag 30 november 2011

Bloggtorka av en anledning

Att bloggandet går sådär nu är ett understatement. Men faktum är att schemaläggaren i mitt huvud jobbar på högvarv och har dessutom frånskridit sin övertidsbudget kraftigt. snart hotar fackliga repressalier om inte något görs. Hursomhelst: Full rulle i helgen med turnering med damerna vilket var sjukt kul! Resultatet lämnar vi därhän... Hem och ladda för herrmiddag vilket var en otroligt rolig tillställning!! dock är man inte 18 längre, när man kom hem var man lagom trött, fr att inte prata om morgonen därpå....

Sedan var det full rulle på måndagen! Uppe med tuppen, stenhårt schema med fotbollsuppgift som skulle in på fronter. Började 8.00, klar 14,30 med allt och in på fronter. Dessutom pressat in ett löppass. iväg till Intersport för att utnyttja presentkortet jag vann på Jätten Bule löpet, en rygga, en tröja och nya badshorts inhandlades. Igår var det också högvarv. Idrottspsykologitenta på kvällen, men innan det var jag planerad att åka till KI, vilket skedde fram till 12.00. In till GIH och åstrandslabbet för att ha möte med Örjan, simma en tusing, hem och ladda för tentan vilket gick sådär. slockande i sängen ett tag, insåg att det inte gick att stänga kylskåpsdörren pga. isbildning i frysen. börja fixa med det. snabb middag och sen skriva tenta mellan 18-21. hemma sent och lagom pigg imorse. Idag har jag hunnit redovisa fotbollsuppgift, springa en OK runda på 12km i 4.10 fart samt sitter här nu.

Och imorgon väntar plugg till nästa veckas tenta, nästa veckas diplomering på fotbollskursen samt skriva d-uppsats och förbereda seminarium. Plus att jag ska springa en massa.

pass på, här kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar