torsdag 3 november 2011

3 dagar kvar - dåliga uppdateringar

I alla fall väldigt korta! Men i alla fall: löpning imorse vilket var OK för än gångs skulle! Men hur är formen? Det är väl ganska klart att det i te kommer bli något nytt rekord i hässelbyloppetfart. Inte heller i närheten av det. Sub 37 och jag är glad, Sub 38 och jag är nöjd, sub 39 och jag är helt förstående till att kroppen säger ifrån!

Ingen simning idag, vilket inte berodde på slarv eller dålig planering. Tandläkarbesök stod på schemat, vilket jag lite stolt måste säga är något jg aktivt och rutinmässig gör en gång per år. Gaddarna ska man va rädd om. Lagning av ett hål stod på schemat idag, 35 minuter och 800 spänn fattigare. Spännande var att hålet satt i en visdomstand, ska man laga sånt? Frågade jag tandläkarmalin.
"tja, känner du att vi ska skära lite och dra ut den kan vi väl göra det" sa hon kallt innan jag förkräckt sa nej! Men det gick snabbt och lätt!

Damträning nyligen och nu laddning för en sista känning av löpformeb imorgon bitti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar