onsdag 23 november 2011

Dubbellöp, massa skola och gräsänkling

Tidig uppstigning igår. Var tanken. Kroppen ville annat och somnade om vilket gjorde att morgonpasset blev lite senare, och roligt att för en gångs skullmöta lite folk ute när man är ute, och att det är ljust! Sen har ju vintern inte riktigt följt med utvecklingen vilket gör att kläderna är lätta fortfarande (dock klär jag mig alltid för varmt). Kort styrkepass efteråt, vila och sen lite orolig väntan inför det inplanerade passet med Larsa Södergård. Angående att väntan var orolig var att, för er som inte vet, har Larsa sprungit milen på 31 min och kommit jävligt högt placerad på både lidingöloppet och hässelbyloppet (10:à i år). Direkt innan anslöt Sören också, vilket gjorde det hela ännu bättre. Menpasset gick fint! Hängde på utan problem och var inte överdrivet trött. Blev cirka 13 km i 4.25 fart. Sören var destomer trött då han slarvat med löpningen (killen cyklar istället överallt) men var glad och pigg efteråt. En ungefärlig bild av passet visar bilden tycker jag




(Orienterarfreddie den oslagbare fotografen såg till att fånga detta ögonblick, strax efter hon, luleanna och orienterarfrida hade skrattat åt sörens svettiga tröja och trötta min)





Sedan var det examinationer för hela slanten!! sen hemgång trodde jag, men i själva verket personalmöte på jobbet för framtiden med ny ägare. för tidigt att säga något konkret, mer än att vi ska ha avslut nästa vecka på krogen Stekpannan på söder.


Idag var det upp tidigt, morgonlöp, börja plugga 06.50 för att skriva ett manus till opponering idag vilket hann bli klart. sedan opponering, lunchpaus, opponering, fikapaus och fotbollskurs til klockan 19.00. lite lagom tight schema. plus att man är gräsänkling.


Bara hålla huvudet ovan vattenytan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar