måndag 21 november 2011

Sponsored by adidas!



Skulle man kunna tro, men för en medellöpare av min kaliber är det närmare dröm än verklighet. Vad som dock ligger bakom kom-och-läs-rubriken är att jag fick min klädleverans från GIH idag, bestående av löparkläder och overaller med GIH-tryck och allt, t o m väskan, hade ett fint litet adidastryck bredvid GIH:s logga. Och med tanke på att jag springer i adidaspjuck kanske man kan tro rubriken. Men, i själva verket är jag bara x antal kronor fattigare. Tycker dock det är roligt att ha lite kläder med GIHtryck på, vid varje lopp springer jag är jag reggad för GIH IF vilket är studentidrottsföreningen som finns på skolan och som sponsrar med en slant i anmälningaavgift för varje lopp man springer. Helt OK faktiskt. Så överdragsbrallor, överdragströja, löparbrallor, funktionstischa, löparjacka och väska kan du skymta på den dåliga bilden. Shortsen hade inte inte kommit men med tanke på vädret gör det sannerligen inte något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar