tisdag 10 maj 2011

Intervaller och tisdagschampagne!




















Tung morgon som vilken som helst, så därför ingen morgonlöpning eftersom det ryktades om att det var intervaller med Sörens Löparsällskap (vår löpargrupp på GIH). Och ja, så var fallet! egav mig i alla fall till Skolan och satt emig och skrev från 9-11, för att sedan ladda och ge mig iväg med sex stycken (Mimmi, Freddie, Sören, nya Emelie och orienterarJeppe) som rörde sig bortåt mördarbacken vid KTH. och ajajajaj, vad det sved. åtta intervaller i högst fart á 40 sekunder uppför backen. man var mör sedan. Extra plus till Sören och Jeppe som körde 10 och 9 intervaller och sen plus till mig själv, som körde lite mer löpning när jag kom hem...



Lunch på Bullens, vilket är ett kanonhak för alla som inte känner till det! ligger precis vid KTH, 55-60 spänn för en bamselunch med kaffe efteråt och finfin sallad! sen tillbaka och skrivande igen, för att sedan bege mig hemåt, springa, inhandla finmiddag, skumpa och vin till kvällens inflyttningsmiddag samt njuta av sol på balkong igen!


Summa av dagen:



- Traditionen tisdagschampagne påbörjad.


- Intervaller


- Två uppgifter i skolan klar


- Lite egen träningsplanering gjord




Nu middag!

Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar