onsdag 18 maj 2011

Gårdagens laddning

Laddningen igår var allt enligt WHO:s gällande definition av hälsa: Fysiskt (ingen träning), Psykiskt (jävligt skönt att det inte var någon träning) och socialt (goda vänners sällskap). Den sociala biten var ett tiotal inbjudna till grillning på Gärdet i det fantastiska regnväder som var! Korv, egenhändig potatissallad, kubb och boule var schemat! Trodde kubben skulle gå bättre efter dagens golfpass i Årsta, allt under högskolans räkning, men ack vad jag hade fel. Torskade alla gånger jag var med. och ingen tisdagschampagne blev det heller!!! uppladdning för imorgon istället...

Golf däremot är ingen sport för de dåliga! Lyckades få till en drive på 200 meter med fel grepp och en del bra chippar. Min tre ½ meters putt var inte fel heller. Högskolepoäng för att gå några hål på en golfbana och lära sig… Ojojoj, och på torsdag har vi heldag golf!

Student-SM idag! Vad blir tiden?? Jag tippar på 38.10, men vill ha ner den till 37.50, men hur formen är, återstår att se. Gjorde rookiemisstaget att inte hämta ut nummerlapp vilket jag får göra innan, men det ska inte påverka. Hörs ikväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar