onsdag 12 mars 2014

Tillbaka i vardagen

I måndags satte vardagens ekorrhjul igång igen, och det var tidig uppstigning för morgonlöpning samt tidigt iväg till jobbet för att starta upp dagen. Efter en intensiv jobbdag var det ungdomsträning och sedan var man hemma och helt slut. Välkommen tillbaka!

Dock var det en mjukstart, igår och halva idag är det utvecklingssamtal för hela slanten vilket innebär att det finns en del tid att sitta och planera och få gamla saker undanstökade. Ganska så skönt. Det gjorde att jag igår kunde springa mitt morgonpass och efter en relativt lugn dag inte behöva stressa till träningen på kvällen som innebar backvarv i Lill-Jansskogen. Om jag var trött innan var det inget mot vad jag var efter, speciellt då John F, Martin Stjernlöf och Erik Widing var laddade för att det skulle gå riktigt fort. Men jag hängde med hyfsat bra ändå!

Löpningen framöver börjar bli ganska så intressant, delvis så är det tänkt att jag ska träna för att kunna få in mer volym, samtidigt väntar en del säsongspremiärer runt hörnet med ett eventuellt deltagande i Två sjöar runt i helgen. Vi får se hur planeringen blir. Att jag dessutom ska jobba mer blir en mycket intressant ekvation att lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar