onsdag 6 juni 2012

Vad blir nästa?

Jaha, då var maran klarältad, tillräckligt analyserad och nog bearbetad. Tack för alla fina kommentarer igen! Men nu till frågan, vad blir nästa?


Jag har ju en lite småseriös lopplanering till vänster men som kan ändras konstant och inte är något jag håller stenhårt på. Vissa lopp känns klara, som Halvmaran och Hässelby, men sen vete tusan. Förslag mottages gärna! Jag tror jag kommer få ett förslag från 4:30 Staffan i alla fall, Enhörna Challenge på bana vilket låter roligt! Mer förslag??


Dock är det en sak som måste bli bättre och som har startat nu och det är min rehab med min hamstring som har klagat konstant ett tag. Den måste bli bra och det är ett mål i sig.


I övrigt i vuxenvärlden och livspusslet har det skett lite ändringar! Blev igår klar för ett nytt jobb som kommer göra vardagen lite mer lätthanterlig då jag ska bli GIH:s studentkårs nya kanslist! Ännu inte det jag är utbildad till men minst lika roligt. Det kommer definitivt göra pusslet lite lättare och hanterbart med allt vad det innebär med löpning, Flickvän, löpning, jobb, löpning och allt annat (som löpning). Annars har jag en annan nyhet som jag väntar lite till med...


Förslag på lopp??

1 kommentar:

  1. Varför inte ett terränglopp som t.ex. Salomon trail tour Globen City den 30 juni eller Lidingöloppet?

    SvaraRadera