tisdag 5 juni 2012

Med distans på maran

Då har ett tag gått sen i lördags och jag försöker fortfarande att bearbeta alla händelser under loppet vilka är många och roliga! Dock ska det tilläggas att det är lite skönt att det är över och att jag kan fokusera på mer kortare distanser nu. Och återigen kan jag ärligt säga att jag inte är besviken; jag har löpt en mara förut och kommit i mål och jag springer för att det är kul, och blåser det 18 m/s, är meterhöga vågor vid södermälaarstrand och jag är totalt nedkyld, då är det inte kul för mig. Inte till varje pris kanske.Nu är det i alla fall dags att lägga om träning och anpassning till den andra halvan av säsongen och jag ska unna mig en vecka ledigt efter samtal från Kent och sedan dra igång så smått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar