onsdag 11 januari 2012

145 dagar kvar - Tyngre än vad jag trott

Såg att detta låg kvar som opbublicerat. Slänger in det nu.

Stressigt värre igår. Inte nog med att man blev gräsänkling då propp valde att åka hem och knega lite utan också träning igår kväll som inte var top 10. 8 x 400 meter är inte min favorit och blev hängd redan på andra intervallen. ojojoj, fullföljde inte ens uitan nöjde mig med 200 meter sista intervallen. fy fan

Tenta imorgon i fotbollskursen fick jag veta också. Ska hålla i en övning och skriva en tenta. PLus att jag har tenta på fredag igen i den där jävla näringsläran som bara hankar efter mig... Ska se till att få den gjord, plugget måste ju fixas någon gång mellan torsdagsträning och jobb 8-16 plus damlagsträning. Ganska omöjlig ekvation minsann!

Skitsamma, det är bara att gräva ner sig och köra på som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar