onsdag 11 juni 2014

Något är fel

Loppet i Mönsterås gick inge vidare, och för att summera det kort var det varmt och något var definitivt fel i kroppen. Låg länge med i täten, låg åtta efter fyra kilometer där jag inte längre kunde springa. Totalt stumma ben, yr, illamående, trött och det bara gick inte. Joggade vidare lite och tog mig till mål där jag i alla fall fick medalj. Men något är absolut fel.

Den senaste tiden har jag varit yr, trött och hängig. Klarar inte värme alls och inte med i huvudet. Vissa dagar har kroppen svarat fint medan den andra dagar varit jättetrött. Allt har hänt efter förkylningen som jag hade. Vet inte om det kan vara dåliga värden i kroppen eller om jag har fått något virus. Men det är absolut inte kul.

Därför blir det lite lugnare träning nu framöver. Ändå någorlunda planerat eftersom jag har en annan stor utmaning i sommar som väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar