onsdag 3 april 2013

Påskträning

Att försöka träna häromkring är lite svårt, då förutsättningarna för min egen del är lite dåliga. Eftersom löpningen inte fungerar så har det ju blivit crosstrainer och allt möjligt hemma i Stockholm men hos svärföräldrarna är det svårare med den vanan. Hursomhelst har jag provat både simhallen i närområdet och ett annat gym, och simhallen var en rejäl besvikelse som var litet och trångt medan det lokala gymmet var fantastiskt med två våningar varav en var endast med fria vikter! Kanon, vilket gjorde att det blev ett fint benpass med crosstrainer.

Jag har vågat öka belastningen lite grann med löpningen men inte stenhårt. Har haft lite känningar direkt efteråt varje pass men inte sådan smärta så jag fått avbryta. Tempot har varit runt 4min/km och som längst vågade jag mig på 30 minuter. Jag kör dock hårt med mina rehabövnignar under tiden, och jag är stel runt området där jag tidigare haft ont. Vi får se hur det utvecklar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar