söndag 10 juli 2011

Svenskarna går bra!

Vilken seger mot the matildas idag!! Kul att se framgången komma, jag försöker att bli insatt, inte minst då jag anser att det är mitt jobb i samband med att jag jobbar med damfotboll nu. Blir faktiskt imponerad av det lugnt som svenskarna jobbade med idag. Dahlkvist är också något av en favorit. Och mitt bland dessa springer GIH-bekantingen Göran Kenttä runt, som är idrottspsykolog. Kul för alla parter!

Gårdagkvällen spenderades efter lite morgonjobb på Täby Galopp, och tro det eller ej, men jag har lite kunskap om hästbranschen, inte minst galopp då jag red i mina yngre dagar och var stammis på Täby under ungdomsåren. Gick dock inge vidare med spelandet, även om det var kul att vara tillbaka!!

Träning då?? jojomensan, provade nällstabadets 50-metersbassäng; aningen jobbigare att simma 50 meter på raken än 25 med vändningar!! men kul var det! Löpningen går framåt, har nog gjort uppåt 9 mil denna vecka (inräknat idag) vilket är en bra grund. ska köra lite hårt ett tag till innan jag går på lite snabbare delar. Satt även idag med lite träningsporr och gjorde en planering inför hösten, ack så härligt!

Statoil imorgon igen!!

2 kommentarer:

  1. Kul läsning! Nä, liret gick inget vidare, hål i plånboken!

    SvaraRadera
  2. Kul läsning! Liret gick som sagt dåligt, hål i plånboken.

    SvaraRadera