måndag 11 juli 2011

Speciell dag!

Inte idag kanske men för ett år sedan, då jag exakt detta datum befann mig på ett plan till Nya Zeeland för att plugga i ett halvår! Firade det med att se lite bilder på det mesta vi gjorde, läsa min blogg jag hade där (http://jonas.erikwetter.se för er som är intresserade), se ett avsnitt av how I met your mother (vilket var standardprogrammet där nere) och göra en ny plåt med kanelbullar.

Tiden där var otroligt rolig och jag skulle göra om det direkt om jag fick chansen! Kommer ihåg början när jag var där, då var man inte stor, men alla polare, lärare, skolan, party's, tim-tams etc. var och är legendariska! Planerar att åka ner dit igen och hälsa på, har lite kontakt imellanåt med kursare och boendekamrater!

Jobb idag, extrapass 06-14. Självklart ingen träning då kroppen protesterar högljutt! Men igång imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar