måndag 4 juli 2011

Långpass och kanelbullar

Ack vad tiden är speciell när man är ledig (hade visserligen tvättstugan, men då jag såklart glömt all tvätt i Oskarshamn så blev det en lätt runda). Att komma från tidigt morgonpass och äta långfrukost och veta att jag kan ta dagen som det kommer är läckert! Dock har jag svårigeter att slappna av, allt brukar ju gå i ett men jag känner att jag har någorlunda kontroll:



  • Inga skoluppgifter direkt att tänka på

  • Det mesta skolrelaterade är klart för hösten

  • Inget jobb i sikte på ett tag

  • Inga uppdrag med fotbollslaget

  • Inget annat att planera eller förbereda

Skönt för en gångs skull!


Blev t o m två pass löpning idag för att komma igång, morgonen på Djurgården i AIDS-loppets gamla spår i bra fart, toppat nu ikväll med en runda runt klassiska Hjorthagen och norra djurgården med en sväng i stan så jag kom ut vid gärdet. Perfekt dag att ha Ipoden i öronen och bara njuta!! Jag har kommit på att jag har mängder med musik som jag inte lyssnar på då diverse polare har gett mig all möjlig musik, så varför inte cover flowa lite och lyssna?? Visade sig vara läckert, precis när jag kom till gärdet strålade Oasis med Don't look back in anger... Magiskt!http://www.youtube.com/results?search_query=oasis+don%27t+look+back+in+anger&aq=2&oq=oasis


Nu ikväll blir det lugnt. Klockren lasagne och ett gäng kanelbullar gjordes. Ack så fint (och gott!)


1 kommentar:

  1. Du är ju så duktig med kontroll både framåt o bakåt. Mmm vilka bullar, slår nog Sturekattens!

    SvaraRadera