onsdag 18 april 2012

3 dagar kvar - nu kan jag nog kalla mig friidrottare

Igår hade vi kick-of med spårvägen vilket innebar att efter träning var det middag på jakthornet och prisutdelningen samt presentation av styrelsen och alla tränare. Vi aktiva fick också göra en snabbpresentation och även om det harmlöses för detmesta insåg jag att klubben har en del stabilt folk i andra grenar. Så nu få jag nog kalla mig friidottare! Konstig att sadla om vid 24 års ålder kan man säga! Coolaste var Moa Hjelmer som kammade hem priser i klubbrekord, SM, årets spårvägare etc. Ska bli spännande att se vad hon kan prestera.


Träningen igår gick ok, tre x 3 km med 90 sek vila stod på schemat i tröskelfart. Körde lite lugnare vilket kroppen svarade bra på. Tror mer att lördag blir en form av snabbdistans. Men annars känns det bra! Nu väntar fysiologitester inriktning fotboll på Bosön med Mikael Mattsson och daniele Cardinale!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar