söndag 6 juli 2014

Sol och bad samt löpning

Dags att beta av lite punkter som kan vara av intresse. Sommaren kanske inte har det mest tighta schemat men då sommaren ska innehålla det som ska vara roligt och energigivande låter jag bloggen vila när jag inte har lust att skriva och så har det varit den senaste tiden men nu börjar det bli läge igen.

Viruset som jag har i kroppen påverkar mig fortfarande till viss del då jag inte vågar gå på fullt i löpningen utan håller mig till distans. Försöker hålla mig runt 20 km om dagen på ett eller två pass och det går utan problem utom att det ibland känns tungt och jag inte har några direkta krafter att öka. Men det får ta den tid det tar helt enkelt. Hellre att jag kan gneta på lite än inte alls.

I övrigt är dagarna uppfyllda av viloaktiviteter och då det nu börjar bli lite sommarvärme så har de senaste dagarna varit fyllda med sol och bad och strand där vi har legat och tagit det toklugnt. Väldigt skönt. Att tre veckor redan har gått är dock vansinnigt och jag undrar hur de närmsta veckorna kommer kännas innan jobbet börjar.

Det har jag nog förresten ingen aning om….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar