fredag 11 januari 2013

Löpning i långkalsonger

Det bästa med att vara tillbaka på jobbet på en onsdag är att fredagen kommer snabbt igen. Ganska skönt med tredagarsveckor. Jag brukar alltid bli ganska avundsjuk på de som jobbar 50 - 80 % och därmed är lediga ganska mycket, såsom svärfar som nu har börjat vara ledig fredagar. Fy fan vad skönt!! Börja varva ner redan på torsdag, rena lyxen. Nu har äntligen det värsta lagt sig på jobbet och dagen kommer inte bli lika hetsig som de tidgare två med jobb till sju på kvällen.

Löpning imorse i - 3 grader. Gomorron. Jag brukar vara ganska skeptisk till att ha på sig mycket kläder, jag tycker om att vara fritt klädd men jag har på senare tid märkt att det börjar sätta sig negativt på benen då de stelnar till av kylan. Därför körde jag imorse med långkalsonger för första gånge på länge, och visst var man stel och dan men det var faktiskt himla skönt att inte stelna till .Snömodden gör ju att man ändå inte kan springa fortare. Ska försöka ge mig på ett innelöppass på band sen, eller simma lite då formen är ganska bra på den fronten och inbjuder till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar