fredag 25 januari 2013

Jonas mat och träningsdagbok - Dag 5

Egentligen blir detta rätt värdelöst, då jag har vilodag i dag och därför går jag loss på det mesta. Men i allafall, jag kan beskriva lite grann ändå:

Kost: Totalfrossa. Det bästa var lunchen som intogs på Primo Ciao Ciao med mamma där en gammal man kom fram och började snacka om hur kallt det var. "Uhris!! Vad fan gör du här!?". Helt oblyg som alltid. Tydligen rätt bra form inför Marakech Halvmarathon imorgon, ska bli riktigt spännande att se resultatlistan sen. Han var dock orolig över uppladdningen: "det finns ju inte mycket öl i landet!" men kommer förmodligen springa riktigt bra. 65 minuter och 40 sekunder kommer han in på är mitt tips.

Sömn: Fullmåne inatt, vilket betyder att sömnen inte blir bra. Men vaknade ändå av mig själv 0550 ganska utvilad, då klockan var ställd på 0630. Helt OK ändå.

Träning: Vilket citat sägs mest i filmen Donnie Brasco? Forget about it....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar