torsdag 24 januari 2013

Jonas mat och träningsdagbok - dag 3

Att en ändring av ett träningsprogrma kan få brutala effekter har jag fått erfara då jag varit personlig tränare eller gyminstruktör, men då bland de jag tränat och inte genom mig själv. Allt handlar om specificiteten, du blir bra på det du tränar. Ju mer specifikt, desto bättre blir du på det.

När jag kom hem var jag riktigt slut, så där skrattrött som man bara kan bli ibland, men nu hjälpte det inte ens att skratta. Jag är ovan vid styrketräning minsann, inte konstigt då jag itne fokuserat på det på kanske ett och ett halvt år. Men det är roligt minsann!

Sömn: 8,5 timmar tror jag det vart. Lyxig sovmorgon till klcokan 07.00

Kost: Nja, käkade lite dåligt mellanmål som tog på krafterna.

Träning: Mycket bra. Hade jag fått in ett bålpass hade jag höjt betyget till perfekt. 90 minuters körande på cykel och crosstrainer samt styrka för överkropp (som inte fått jobba alls på ett tag vilket gör att musklerna ber om nåd!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar