onsdag 6 november 2013

Ny vanlig vardag

Återigen så var det uppstigning tidigt imorse för att springa dryga milen i ett riktigt mörker på Djurgården. Åh vad det går lättare på sommarhalvåret när det är ljust ute! Tidig frukost och sitter nu tidigt på jobbet. Inget konstigt alls. Vad som jag verkligen tycker är märkvärdigt är hur folk orkar springa som de gör samtidigt som det har ett gäng med barn hemma. Hur grejar de planering om de inte har tid att springa på lunchen exempelvis? Transportlöpning finns ju visserligen, men jag är imponerad ändå!

Igår så begav jag och propp oss till gymmet för ett styrkepass, vilket blev ett 30 minuters cirkelpass med knapp vila vilket kändes fint. Vi ska försöka ge oss på det ikväll igen om vi orkar.

Igår fick vi också en bild skickad till oss från vår granne på landstället där Smålandstidningen hade publicerat intervjun med mig och Propp. Attans att jag inte prenumerar själv på den, det hade varit roligt. Hursomhelst ser jag ju hemsk ut på bilden!
 
Medan löparkompisarna i Spåret får vara med i löpningförallas Podcast (Marcus Gustafsson), Runners World (Uhris) eller DN (Olle) så får jag hålla mig till de lokala tidnignarna. Det räcker och blir över för mig.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar