torsdag 13 december 2012

Lucia och igång

Nu har träningen kommit igång på ett djupare plan, men jävlar vad det har känts. Tisdagen bestod av20 x 200 igen, och det var inte vidare skönt. Krampade i vaderna under och de var helt förstörda efteråt, så pass att fästmön fick massera ut de för att jag överhuvudtaget skulle kunna gå igen. 40 min löpband igår gjorde de inte bättre. Ska tröskla idag, vi får se hur det utvecklar sig. Men jag känner mig merigång än tidigare ska erkännas, lite mer redo för jävlighet så att säga.

Idag är det lucia, och förutom att jag tycker om lucia för att det är en fin tradition och det närmar sig jul fyller jag år på lucia och det är kul med ett datum som man kommer ihåg vilket också andra gör. Fått många grattis idag vilket är roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar