onsdag 9 november 2011

Fort fort fort....

Livet snurrar lite väl fort just nu. Sen hemkomst har dagarna varit 0730-2100 med saker i skolan att ta igen och planera framöver. Och jag är ändå inte ikapp! Blir exempelvis idag totalräddad av Luleanna som ska hoppa in på VFU:n och ta en salsalektion så jag kan köra fotbollsutbildningen som vanligt. Ikväll kommer förädrarna sen, ojojoj...

Låren känns fortfarande efter loppet i söndags. Har planlöst surfar runt på nätet för att hitta bilder på loppet, och igår kom resultatet: nocout.se som har en grupp på Facebook där man kan se lite bilder, bl à när jag sliter uppför en rejäl backe. Sen var Vimmerby tidning nästa att publicera ett referat, roligt! För er som gillar att jag visar min egosida i ovanstående se-på-mig-text kan gå in på länken nedan:
http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/44616/1/4/

Nu är det dags att gå in i skiten igen med full rulle. Hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar